موکت Things To Know Before You Buy

Wiki Article

استفاده از موکت‌ها با پرزکوتاه و یک دست و ساده به بزرگ نشان دادن فضای اتاق کمک می‌کند.

یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می‌شوید بحث تمیز کردن موکت است. به هر حال به راحتی سنگ و پارکت پاک نشده و نیاز است که به یک شامپو فرش و فرچه مهمانش کنید تازه اگر خوش شانس باشید و لکی باقی نماند. (جهت لکه بردن و تمیز کردن موکت حتماً از فروشنده راهنمایی بگیرید)

یک نمونه اتاق پذیرایی موکت کاری شده با موکت طرح دار در تصویر زیر قابل مشاهده است.

امروزه پالاز موکت با تولیدات که می توان بیش از یک میلیون متر مربع در سال برآورد کرد، از مهم‌ترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان این محصول در ایران می باشد.

موکت های پالاز در برندهای مختلفی تولید و به بازار هدف ارائه می شوند. این نوع موکت ها گستره وسیعی از طرح ها و رنگ ها را در خود جای داده اند.

انواع موکت‌ طرح دار با رنگ‌ها و نقش‌های مختلف تولید شده و در قسمت‌های مختلف منزل قابل استفاده است.

موکتها به صورت کلی به ۳ روش تولید می شوند. برخی از این روشها کماکان یادآور روشهای کهن تولید دستبافها و زیر اندازهای سنتی است و برخی نیز با توجه به پیشرفتهای حاصل شده در صنعت نساجی جهت افزایش سرعت تولید،افزایش کیفیت،کاهش هزینه و … ایجاد شده اند.

فرش پوست و چرمفرش دستباف عشایریگبه دستبافتابلو فرش دستباففرش مدرن دستبافکناره دستبافگلیم دستباففرش کلاژ چهل تکه دستبافپاف و مفرش دستبافگلیم و سفره کردی

مـوکت های رول، این قابلیت را دارند که در سطوح مختلف و زیرسازی های متفاوت نصب شوند و با بافت و رنگ های ایده آل خود، به فضای خانه یا اداره نظم و انسجام دهند.

از طرفی در هنگام انتخاب موکِت سعی کنید سطح آن به گونه‌ای باشد که کودک به هنگام راه رفتن بر روی آن خسته نشده و یا زمین نخورد. ( اگر زمین خورد ایمن باشد و مشکلی برای او موکت پیش نیاید)

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

هرچه گره‌ها بیشتر و تراکمی که مشاهده می‌کنید بالاتر باشد نشان دهنده استحکام و کیفیت بهتر موکت است. یعنی قرار نیست به این زودی‌ها پاره یا پوسیده موکت شود و تا سالیان زیادی می‌توانید بر روی آن قدم بگذارید.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله موکت قرار دارند. رفتن به بالا.

موکت نمدیموکت تافتینگموکت ظریف مصورموکت پالازموکت پرزبلندموکت اداریموکت تشریفات

Report this wiki page